2013. március 5., kedd

idén is legyen tábor?

Sziasztok!
Azt hiszem sosincs túl korán elkezdeni, főleg a tavalyiból tanulva! ;)
Szóval a kérdésem az lenne, hogy kit érdekelne az idén egy újrapróbálás? Avagy a kérdés: idén legyen tábor?
Fel szeretném mérni az igényeteket, ugyanis a tavalyihoz képest több szempontból is más lesz, kezdve azzal, hogy most idén már tényleg lesz egy minimum létszám, amit el kell érni, különben nem lesz megvalósítható a tábor. Remélem ezt megértitek, hisz én már egy csöppett odébb, olyan 800km-re lakok... Valamint a kertünkben sem lehet megtartani, ami mégjobban nehezíti az egészet.
Szóval elsőnek találni kell egy telket és házat, amit ki lehetne bérelni megfizethető áron. Az elvárások a hellyel kapcsolatban, hogy legyen áram, víz, elegendő hely agilitypályának és a sátraknak, legyen biztonságosan körbekerített, stb. amikor a táborozáshoz kellenének. Az én elvárásom pedig még az, hogy Kecskemét környékén legyen a helyszín, ugyanis Hetényegyházán vannak jelenleg az akadályaim és nem szeretnék plusz költségként és nehézségként még a szállításukkal bíbelődni. Na és igen, mivel helyet kell bérelni a költség biztos, hogy nem a tavalyi alacsonynak mondható összeg lesz, valamint további színvonal növelések vannak betervezve, mint például zónás akadályok bérlése a tábor idejére. Ehhez szükséges a fent már említett minimum létszám, hogy ennek ellenére is megfizethető legyen a tábor és ne jelentősen drágább a tavalyihoz képest. (Valamint más agility táborok alatt maradjon az ára)
De ehhez szükség van RÁTOK!!!
Szóval a kérésem az, hogy jelezzétek felém véleményeiteket, érdeklődéseiteket, mert a tavalyi nem lesz mégegyszer eljátszva, ami szerintem érthető. Tehát idén 4 főért nem fogok 800km-t oda-vissza utazni, pályát, akadályokat bérelni, mindent megszervezni. Igen, tudom, én is későn kezdtem el megszervezni, amiből tanultam, de kérlek ti is megfontoltabban és ne csupán hirtelen felindultságból bódítsatok el engem a nagy lelkesedéssel.
Persze nem szeretném senkinek se elvenni a kedvét! Jelentkezzetek bátran, fűzzetek be másokat is. Most egyenlőre még úgy se tudok részleteket mondani, főleg így, hogy a helyszín sincs meg, csupán az érdekel, lenne-e kedvetek részt venni és egy felejthetetlen tábort alkotni, mindemellett még fejlődni is agillityben és megmérettetni magatokat, mindezt persze legjobb barátainkkal!
Ja és találjátok ki hány naposnak kéne lenni-e, szerintem a tavalyi 4 naposnál többnek. :) ;)
Várom válaszaitokat, puszi! :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...